• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 10 مهر 1398
کد مطلب : 82352
+
-

ساخت 2  ایستگاه آتش نشانی جدید

شهردار زنجان از ساخت ۲ ایستگاه آتش‌نشانی در شهر زنجان خبر داد و گفت: با افزوده شدن این ۲ ایستگاه جدید تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی در زنجان به ۸ ایستگاه افزایش می‌یابد. 

به گزارش مهر، مسیح‌الله معصومی در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشانان که در فرهنگسرای زندگی پارک بانوان زنجان برگزار شد، با اشاره به آتش‌سوزی‌هایی که در روزهای اخیر در برخی از مراتع استان اتفاق افتاد، افزود: همه شاهد بودیم که آتش‌نشانان با تلاش بی‌وقفه خود آتش‌سوزی را در مناطق بادامستان خاموش کردند. 

وی با بیان این‌که حضور آتش‌نشانان نه تنها در مواقع بحرانی، بلکه در همه شرایط باعث ایجاد آرامش بین شهروندان شده است، تصریح کرد: شهرداری جزو معدود مجموعه‌های شهری به‌ شمار می‌رود که دارای خدمات گسترده و متنوعی بوده و سازمان آتش‌نشانی را باید بخشی از این فعالیت‌ها برشمرد که از اهمیت بسیاری برخوردار است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه این مراسم با بیان این‌که تاریخچه آتش‌نشانی حاکی از آن است که قبل از شکل‌گیری این بخش شاهد تشکیل بیمه‌های آتش‌سوزی برای جبران خسارات رخ‌داده بودیم، گفت: بی‌شک، یکی از مهم‌ترین خدماتی که آتش‌نشانی ارائه می‌دهد حفظ سرمایه‌های ملی است. 

حمیدرضا حمیدی با تأکید بر این‌که اهتمام به تجهیز آتش‌نشانان با رویکرد حفظ جان این افراد باید در اولویت باشد، افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است و پیگیر این مهم هستیم تا خدماتی که در این عرصه ارائه می‌شود تداوم داشته باشد. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید